My schoolmates

Assalamualaikum n evening guys,  what are doing right now? Richard kt sebelah tgh pikir nk buat entry, some of my friends are doing assignment at the class,some are studying in the room, whtever u're doin, hope you'll doin fine today.
Entry aku kali ni nk cerita pasal time skolah dulu 😂 banyak benda nk cerita, kalau ikut x cukup satu entry tpi xpe kte cter sikit2 dulu kn.
Aku kt skola dulu boleh dikatakan budak paling baik dlm kelas 😄, duduk dkt meja paling blkg hujung kelas, paling diam dlm kelas.Tapi aku berkawan dgn budak2  hyperactive, dari situ la mulanya segala mcm aktiviti dan kenangan yg ktorg cipta.
So aku dgn kwn2 aku ni x boleh duduk diam sikit dkt skola, ade free time je mesti nk buat something x kira la ptg ke malam ke janji ktorg dpt buat something. Aku igt lg ade one weekend ni, ktorg x balik rumah n masing2 boring sbb kne duk hostel je, tau2 je la hostel life ni mcm mne kan. Everyday repeating the same thing.
Dah xtau nk buat ape, then ad sorg mmber aku ni pg ajak petik buah kelapa la panjat sana panjat sini laaa, hahaha japgi korg tgok gambar bwh tu tau la ape ktorg panjat. Betapa seronoknya zaman skola dulu.Dulu time skola mmg kte rasa mcm bila la nk habis skola ni, tp bila da habis skola, zmn skola tu jugak la yg kau rindu hahah 😭
Banyak lagi la benda yg kte buat time skola kan, surely korg pun ade byk cerita time skola dulu.Ape2 pun, aku harap member2 aku time skola dulu sume dlm keadaan yg baik. Hoping that you'll be success in whatever you're doin right nw. Also looking forward to gather with all of you 😊 i miss all of you mates

Comments

Post a Comment

Popular Posts