Hanis Convocation Day

Seronok , bangga semua aku rasa bila aku tengok akak aku dah grad , setelah 4 tahun setengah dia struggle habiskan degree in Law dia nie.

Hanis dan mak aku.
Dua2 aku sayang . 

Dia convo dekat UUM Sintok,Kedah . Jauh derr dari melaka . So , untuk meraikan dia dan tengok dia convo kami sekeluarga semua pergilah kat kedah naik kereta. Bukan biasa2 penat dia geng naik kete g kedah ni . Tapi akak punya pasal semua jalan

Inilah muka2 yang travel dari melaka sampai kedah

Majlis dia start dalam pukul 10 gitu , tapi pagi2 lagi dah kene sampai sana maklumlah nak susun2 orang semua kat dalam tu. Dalam pkol 9 mcm tu mak aku dah masuk dewan dah tapi kami semua kene duduk luar ja maklumlah maximum 2 orang ja sekeluarga untuk ahli keluarga duduk dalam dewan.


Nasib baik ada dia sediakan live screen , so bolehlah kami semua tengok majlis secara live. Happy dan bangga bila dia panggil nama akak aku Hanis Hanisha naik pentas terima scrool .
Dalam pukul 2 macam tu barulah majlis habis dan dieorang semua keluar dewan. 

Acah2 suprise gitu


Aku boleh tengok riak bangga dekat muka mak aku . Bilalah aku dapat banggakan mak aku mcm nie. Huhu ta lama lagi insyaAllah. Lepas tu barulah kami semua amik gambar family dan beransur keluar dari UUM tu untuk mencari makan. Maklumlah lapar giler kot dengan panas lagi.

Gambar sekeluarga.
Aku doakan akak aku dapat jadi seorang yang amat berjaya dalam karrier dia dan dapat kami sama2 nanti mengubah nasib family aku. Amin.

Comments

Popular Posts