Final

Assalamualaikum,

Final exam aku tinggal lagi 1 minggu. Dan minggu ni adalah minggu yg aku kena prepare mcm2 utk final exam. Banyak benda yg aku kena cover. Kdg2 dlm hati ni rasa berat sgt nk lalui semua ni. Maklumlah, aku ni bkn nya pandai sgt. Aku kena usaha utk jd pandai. Dan skrg ak tgh usaha.

Sedar tak sedar, dah nak habis dh sem 5. Sem yg sgt berat. Sibuk gila sem ni. Dgn modular nya lagi. Tp tula, sedar tak sedar dh nk hbis dh. Ak harap ap yg ak dpt bljar dr sem ni dpt bantu ak dunia dan akhirat. InshaAllah.

Peluang yg aku ad skrg ni, ak nk ucap terima kasih kepada kawan2 aku yg dh bnyk tlg aku. Banyak bantu aku. Aku ingt time ak ssah dlu, time ak sangkut dlm hujan naik moto dgn minyak habis. Ad hamba Allah ni which is kawan aku kt Alam tlg aku. Sanggup bawak kreta, bawak kenkawan lain tlg aku dgn kwn ak sorg ni. Dia sanggup bawak motor hujan2 dan suruh kteorg naik kereta. Terima kasih banyak2. Terima kasih jugak kpd yg lain, yg slalu ajar aku mcm2. Yg ad dgn aku time ssah dan senang. Benda ni, percayalah, utk skrg mmg ssah utk ak balas jasa hampa. Tp inshaAllah ak ingt smpai ak tua. Dan bila ak ad kemampuan, aku rela utk balas balik jasa hampa semua.

Dan akhir sekali, mak ayah dan keluarga aku. Yg tak pernah lupa utk doa kn aku kt sini. Bnyk support dr keluarga aku sendiri. Alhamdulilah ak bersyukur ad keluarga yg slalu support ak dr jauh. Terima kasih sbb slalu ad dgn aku ssah dan senang. InshaAllah sem ni, aku akn buat betul2 dan balas budi suatu hari nanti. Terima kasih semua.



Comments

Popular Posts