HARI RAYA AIDIL ADHA

Hey guys.
Harinie aku nak ceritakan tentang Hari Raya Aidil Adha yang aku sambut di melaka. Tak balik raya rumah ouhhh,hahaha. Nasib baik pada hari yang mulia, member aku Amir Hamzah atau kami panggil dia Abg long ajak tgok orang sembelih lembu di rumah dia. Daripada aku tido melanguk dalam hostel, better aku buat something yang bermanfaat. Tolong keluarga abg long melapah daging lembu. Merewang rewang sikit, dapatlah jugak rasa susana di kampung. Gembira jugak la dapat sambut Raya Aidil Adha dengan mmber2 tempat belajar. Boleyh tahan penat jugak la melapah. Angkat daging kehulu kehilir. Sampai malam jugak la aku stay rumah abang long dengan mmber2 kelas aku nie. Ini lah pengalaman yang berharga yang abg long bantu untuk aku semat dalam kepala sebab seronok gila. Family abg long pon sporting2. So pada korang yang tak boleyh balik kampung bila tiba musim perayaan, jangan sedih. Even kau x dpt raya ngan family pon at least try meriahkn raya org lain. Sbb kehadiran kita mungkin akan menambahkan lgi keceriaan raya.

Comments

Popular Posts