Charlie's

20 charlie itulah nama batch aku kat alam nie, dalam kelas aku nie ade 21 orang dan sorang je perempuan . Memang aku boleh salute ah pompan nie darshini nama dia. Boleh survive dari first sem , naik kapal dan still bertahan sampai sekarang walaupun dia sorg pompan.


Inilah rupa classmate aku

Dia sorang ja perempuan
Agama dan kaum bukan pandangan untuk kiteorang kat sini sebab bila kami bersama kami jadi 1 kaum . Susah senang cuba sama2 rasa . Boleh tahan happening lah kelas aku, walaupun penat belajar tapi masing2 ade watak dan karakter sendiri yang boleh buat masing3 happy. Blur , genius ,putih ,hitam gemuk,kurus ,pelupa semua ada dalam klass aku,

Ajay dengan muka yang menakjubkan


Bagi aku , salah satu semangat belajar kat Alam nie adalah kawan2 kelas aku . Bila aku blur ade yang terangkan,bila malas ade yang push jadi rajin, bila sedih ada yang mendengar , bila lapar ade yang belanja dan bila bosan ade yang happykan. Tapi part org belanja tu paling aku suka ah..

Detik meraikan kekalahan yang membahagiakan 


Kira walaupun lain kaum, agama semua tapi kiteorang happy bersama . Completing each others gitulah. Haha. Hope kiteorang boleh kekalkan relation nie sampai tua lah. Sebab kenangan buat masa nie indah lah bagi aku. Dan aku rasa amat rugi kalau dilupakan. Makan , study , bergurau ,berenang ,buat baik ,jahat semua sama2 itulah yang membuatkan aku rasa nikmatnya berkawan.

Swimming time

Aku happy dengan dieorang sebab dieorag adalah pelengkap dan keluarga kecil aku dekat dalam akademi nie  aku harap mereka pon rasa benda yang sama terhadap aku.. huhu


Comments

Popular Posts