Shasha kacau orang





haloooo . nak dengau citer seram tak ? bale ade story yang bale nak share kat kome ni . bale ade dengau la story ni dari orang laen . peerrghh . meremang bulu roma bale . ade sebuah hospital di Putrajaya telah mengalami gangguan yang dikatakan telah menakutkan segelintir petugas yang bekerja syif malam . gangguan ini dikatakan bermula apabila seorang wanita wanita berambut panjang sering muncul di koridor bangunan Institut Kanser Negara (IKN) . ade gak yang mengatakan bahawa wanita berkenaan bernama Shasha. sape Shasha ? Shasha Solero ? Shasha Grey ? hehe . 
kelibat shasha kah??
source google image
meskipun boleh dikategorikan antara pusat perubatan paling moden dan canggih di Malaysia, Hospital Putrajaya telah mengambil pendekatan spiritual berlandaskan agama apabila menjalankan upacara ‘memagaq’ .
memagar , upacara yang tidak asing lagi dalam kalangan umat Islam tok mengelakkan gangguan makhluk halus itu dilakukan oleh 40 perawat yang dijemput dari pusat perubatan alternatif terkenal, Darussyifa’.
shasha dicium
source google image
shasha marah
source google image
yang bale paham , ia adalah ikhtiar daripada pihak pengurusan hospital setelah menerima banyak laporan berkaitan gangguan makhluk halus daripada kakitangannya sejak dulu lagi .
antara makhluk halus or ‘hantu’ yang dikatakan popular mengganggu kakitangan hospital adalah entiti berambut panjang menyerupai wanita cantik n seksi yang digelar ‘Shasha’ .
inikah shasha ketika masih hidup??
source google image
Shasha ni sering muncul merayau di koridor bangunan Institut Kanser Negara (IKN) pada waktu malam dengan memakai baju berwarna putih atau kuning . contoh arini putih esok kuning plak . haha . tade laa .
walaupon rata-rata kakitangan hospital menolak menyatakan secara terang-terangan upacara memagar telah dijalankan , dorang admit ada melihat perawat perubatan yang berkopiah merenjis air di sekitar kawasan hospital berkenaan . huuu . seram an . kalo laa bale jumpe Shasha ni bale lari sambil angkat selipa woo . anda bagaimana ?

credit to https://www.kisahseram.com/

Comments

Popular Posts