Cerita cinta kita

Saya suka sorang budak nama dia ....
Dia suka makan eskrem comot comot...
Tapi .... Comel sangat

Hari hari .... Tunggu saya balik sekolah
Kalau lama sangat ..... Kan tertidur
Saya sayang ...... Sangat...

Bila petang petang kita main dekat padang
..... Suka tolak jatuh dan tersungkur
Tapi saya sayang .....

Bila besar nanti saya nak kawin dengan ....
Mama .... baik suka pujuk saya...
Sebab mama saya garang

Sekarang ..... Takde lagi dalam dunia saya
Saya suka tunggu ..... Masa tidur
Saya rindu ..... Sangat...

Nobody knows hows it felt to be in love with someone who can easily changed.
.


In one seconds all his/her thought about us can simply changed from being lovely, to hatred.

And its all because of someone else..

For us?

We just strive our best to forget all those memories even though its impossible.




May time heals our broken heart.

Comments

Popular Posts