Bale

Aqbal Farhan Syahmi nama diberi kepada teman saya sorang nie,teman sebilik, teman sekelas semua dialah . apa yang saya boleh ceritakan pasal bale nie adalah seorang yang mempunyai otak genius dalam bidang kira2 nie. Boleh dikatakan dialah second lecturer dalam subject kire2 dalam kelas kami.

Walaupun mukanya ganas dalam
 hati tetap ada taman. Itulah Aqbal(bale)

 Easy ! itulah yang die rasa dalam subjek kire2 nie semua. Die memang lain dari yang lain lah, mungkin rezeki dia dikurniakan diberi tahap berfikir begitu. tapi apa yang lagi bagus dia ni dia memang ta kedekut ilmu, kalau ditanya dia akan cuba sedaya upaya dia untuk memahamkan orang lain.

bale in action,
second lec tanpa gaji

bale nie pemalu sikit orangya , susah nk dapat bergambar dengan dia. Kalau dapat pun memang muka pelik2 lah yang dia buat. Dia ni kaki mobile legend juga , bukan biasa2 dia nie. expert lesley tu siapa yang faham, fahamlah siapa yang tak faham silalah main mobile legend..
Hobi beliau pada waktu lapang.
Main game dloo katanya.

time exam dia nie cukup jaga waktu tidur dia, (jangan tidur lambat nnti blank satu apa tak dapat ) bak kata dialah. tapi time ta tidur pon dia nie main game tapi result dia pergh one of the highest mark lah selalu. So Bale as a friend im really proud of you. huhuh

Bale dan sifat pemalunya dihadapan kamera

Comments

Popular Posts