She's the one

Assalamualaikum semua,kali ni aku nk citer ape yang aku buat utk mengabadikan kenangan2 dkt kapal.So, setiap kali naik kapal,aku kumpul duit then bila sign off aku beli satu benda .So bila aku tengok benda tu,teringat lah segala kenangan pahit manis dkt kapal tu 😊.So nak tau x utk kapal 1st aku beli ape?
She's so sexy,and hot 😍 itulah first impression bila aku nampak dia.Dengan matanya yg seksi tuu aduhh geram aku 😅 Mesti korang pelik kn aku ni ckp psl manusia ke ape kan hahaha.Nak tau sila tengok sampai habis.Aku sign off dkt Melaka jugak,so turun2 je terus balik ke rumah ibunda tercinta di Manjung ,Perak.
Esoknya pagi2 lepas breakfast,aku terus ajak abang aku keluar dgn bwk beg berisi duit hasil aku kumpul time praktikal.Sampai je dkt kedai tu,mata aku terus nampak dia.X ckp byk,terus tanya ni kalau bayar cash berapa 😂 time tu jugak aku deal dgn penjual tu,haritu jugak aku habiskan sume duit tu hahaha.
tadaaa inilah dia kenangan kapal 1st aku 💗

Bwk kesayangan aku jalan2

ni da sarung baju baru.dia ni da sampai perlis,melaka,kedah haha byk lgi la

acah2 pg masjid 

So cter dia tiap2 kali naik kapal aku akn kumpul duit utk beli satu benda sbagai knangan.Simple way utk korg abadikan kenangan tu.Dari habis duit aku entah kemana-mana,baik aku buat camni.Korang pun bole try jugak.okay la,itu je entry kali ni,nnti kte cter lagi.chau dlu, assalamualaikum 😊


Comments

Post a Comment

Popular Posts