BLOGGER

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada Peminat2 blog. Aku hanya newbie yang menceburi bidang blog ni. Aku tak pandai sangat main blog ni tapi disebabkan buat blog nie salah satu kerja yang boleh meluluskan Aku untuk study Aku soo terciptalah Blog kelas Aku termasuk aku dalam nie.
       Sebelum ni Aku kene cubit dengan lecturer Aku disebabkan tak siapkan kerja yang ditugaskan. Kerja yang aku perlu siapkan ialah "mempublish' satu post dalam blog ni. Aku jenis yang susah sikit bab2 sosial media ni tapi dah kene cubit kan soo terpaksa lah berenang sikit dalam bidang blog ni. Aku ni tak berapa pandai meluahkan benda2 yang aku rasa and lalui dekat sosial media nie. Aku ada instagram tapi klau nak tgok aku post tiap hari macam orang lain mmg tak la hahahaha. seminggu sekali belum tentu. Facebook pon pandai baca orang punya post then klau aku rse minat dengan cerita tu aku share. Jadi kepada pembaca2 blog, sokonglah kami, bacalah cerita2 kami yang tak seberapa. Andai ada salah dan silap dalam penulisan, janganlah dikecam ye. Gambar hanyalah hiasan semata2, sedikit sebanyak dapatlah kenali wajah2 keluarga Aku yang Aku sayangi. Sekian.










     

Comments

Popular Posts